måndag 9 maj 2011

Vill nu

Vill spola fram i tiden cirkus 2 veckor. Vill få det 100 % bekräftat att lägenheten är min. Vill veta nu att int nån dum aktieägare skall komma in och förstöra mina planer.

Medan jag väntar på detta så slösurfas det och drömmarna om nya garderober finns. Jag skulle ju gärna köpa fina, dyra garderober med skjutdörrar, men dessa hör väl inte riktit till min budget just nu :p Just nu funderar jag mellan dessa 2, antingen denna från Jysk eller denna från Privat komero i pähkinä från Sotka . Nästa problem är ju då att jag ju behöver mer än en garderob, men int vill ja ju ha 2 likadana garderober med spegeldörr. Det skulle ju sitta fint om samma modell kunde finnas utan spegeldörr också. Tror det blir en sväng till Jysk och Sotka imorn :) Sen skall det ju passas in ett Ikea-besök i något skede också..

Från en sak till en annan, så hittade jag denna sida med små skor idag :) Skall beställa lite basicskor så snart man svarat på mina frågor om skornas storlekar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar