söndag 14 oktober 2012

Nystart

Det händer inte så ofta att jag skriver ner något här längre. En bidragande orsak till detta är att jag inte har något att säga, hittar inget att skriva om. Finns det något som någon skulle vilja att jag skall skriva om?! Om nu någon läser denna blogg längre :D Nåväl, jag skall försöka ge det en chans igen!
 
En nystart som jag gjort för en vecka sen är att jag har försökt skärpa mig såväl när det gäller träningen som vad jag stoppar i magen. Om vi skall vara ärliga så har sommaren gått i det tecknet att jag har stoppat en hel del onyttigheter i magen och helt enkelt inte brytt mig heller. Men nu när det börjar kännas som om en del kläder börjar spänna runt magen så är det nog dags att skärpa sig och köra hårt. Jag tänker absolut inte bli så drastisk som jag var senast när det begav sig, men lite tråkig kanske ja blir igen ;) Mitt mål är nog att få bort 3-4 kg och bli fastare. Så där nu har jag sagt det också!
Utgångsläget
Som sagt för en vecka sen mätte jag mig och efter en vecka så har jag fått bort 2 cm från bysten, midjan och höfterna. Det tycker jag i alla fall inte är helt dåligt för 1 veckas "jobb". Vi kikar igen efter en vecka vart det barkar :)

2 kommentarer:

  1. Vill Följa din väg till målet, före/efter bilder blir bra ;) samt kost råd, så jag sku få lite ideer :) jag har å stoppa i mig lite allt möjligt den senaste tiden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen, då ska vi försöka me de! Imorn ska jag köra en uppdatering! :)

      Radera