onsdag 3 oktober 2012

Saftigt vetebröd

Denna dag kan kort och gott sammanfattas som jobbig. Den "långa" versionen lyder dock enligt följande. Person X ringer helpdesken och berättar om sitt problem. Helpdesken svarar: hur skulle det vara om du skulle gå tillbaka till första sidan och fylla i vem du skall skicka anhållan åt? Person X: voi, tyhmä minä. Helpdesken: nå, det är ju detta vi är här för. Person X: en ymmärrä miten jaksatte. Mä en jaksais! Helpdesken: mm... Så har mina arbetsdagar sett ut det sista halvåret! Ni kan hälsa på mig på Roparnäs när det slutligen flippar :)
 
Men det var ju inte detta som inlägget skulle handla om. Jag tog mig i nacken efter jobbet och slängde ihop ett par bröd. Denna gång testade jag på Clina Svenskons saftiga vetebröd. Receptet kan ni kika in här och en bild på de.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar