måndag 17 januari 2011

Nu har ja leidon...


Jag e ju int den person som gnäller för de minsta. E  ja sjuk så e ja sjuk. De som känner mig väl så vet att ja går ti en läkare först när jag har huvu halvt under armen! Ha alltså sutti på HVC i 4 timmar för att få höra att ja int har tillräckligt ont, trots att jag drar mig undan när läkarn trycker på det ställe ja säger är sjukt..Summa summarum blev att ja iaf kommer ut med medicin i handen, trots att jag från början inte hade något "fel"... För att göra saken ännu bättre så fanns int medicinen på dejourerande apotek så de e bara att pallra sig mot stan imorn då och hoppas att det finns på ett annat apotek..

Nu slänger jag in en Burana 600 och tar natten..

En liten update efter gårdans HVC besök. X antal timmar senare infinner jag mig på akuten. Jo, nej jag har ju inga fel alls jag nej. Sätter int min fot på HVC en gång till, det är akuten direkt!
Idag e vi höga på medicin, försöker vi ta igen de förlorade sömntimmarna och kommer ännu att vara hemma imorn..

2 kommentarer:

  1. varkendera! e nu hemma (läs: i malax), kommer att av hemma imorn oxå..

    SvaraRadera