lördag 5 februari 2011

Hellre detta än..

..hälsoproblemen som jag hade för en par veckor sen. Gick alltså genom massor med tester för ett tag sen för att hitta orsaken till mina smärtor. Alla tagna tester var negativa, dvs jag är frisk. Då tycker man ju att tjejen borde vara glad och visst finns en glädje över att många saker blev uteslutna, men det finns ändå där i mitt bakhuvud. En oro om vad som orsakade smärtan..Idag är en av de första dagarna som det känns helt ok! Fick höra här från en person inom vården att en stor del av dessa fall lämnar olösta, dvs man kan inte säga varifrån smärtan kommer trots att man ser att patienten har smärtor. Med dagens kunskap så tycker iaf denna vanliga Matti Meikäläinen att det inte borde vara så svårt..

Nu har jag alltså i stället drabbats av en dunderförkylning. Trots att det är en hel del på jobbe som gått förkylda så förundrar jag mig över varifrån det kom. Visst har jag själv en längre tid haft sjuk hals, men inget mer har hänt. Igår fick jag dock ledvärk på jobbe och en enorm frossa, så på den vägen är vi. Detta innebär givetvis att fröken får nöja sig med att följa med dagens drabbning Sport - KooKoo från Kopparön via the World Wide Web. Synd eftersom jag sett framemot att gå på matchen med två fina tjejer! Men för att jag skulle klara av en match i isladan, så skulle någon behöva bära mig dit och ta med en  säng :)
I brist på annan underhållning så tar vi fram lite Cirkus Möller!

2 kommentarer:

  1. borde det inte stå 3 fina tjejer? eller räknas inte jag längre... ;(

    SvaraRadera
  2. nåmen, de e väl klart att du oxå räknas! visste bara om 2 tjejer som planerade att gå, därav 2..

    SvaraRadera