lördag 5 februari 2011

Villhanyaskor.nu

Är så avundsjuk på mina tjejkompisar som bara kan välja och vraka bland skomodeller. Det är inte lätt att ha små fötter skall jag säga er. Sjuklingen fösöker nu hålla sig vaken genom att kolla utbudet på nätet. Det som hittills sett intressant ut är..

..från K-kenkä:


















..från H&M:

.. från Haléns:








































Lite allt möjligt blev det. Är väldigt skeptisk till att beställa skor från nätet, eftersom jag inte har riktigt normala fötter :) Någon som har erfarenhet av skor från Haléns? Eller andra tips på sajter som har fina skor?

1 kommentar:

  1. dom sista från haléns kunde jag oxå ta!
    jag köpte ju från ellos. dom som saga sen köpte av mig. men det är ju nog svårt med storlekar även för oss med "normala" fötter... skillnad på modeller. så även i butiker... men det går ju alltid att skicka tillbaks!

    SvaraRadera