måndag 25 mars 2013

Horoskop

Jag brukar inte läsa horoskop, men ibland så är det roligt att läsa för nöjes skull. Detta är dagens horoskop för lejonet:

"You don't have to be involved in every project- Stay outside the eye of the storm.

After one more day of wishing you could just crawl under a rock and disappear because you just don't want to deal with a certain person's nonsense any longer, you'll be ready to come out. Big time. You'll be so ready to come out that you'll be unwilling to hide anything your feeling. Anything at all. So heaven help anyone who tries to stifle you - that temper of yours is just waiting to rear its ugly head."

Måste faktiskt erkänna att det är så mitt i prick när det gäller mig för tillfället. Okay jag är inte så naiv så att jag tror att detta inte skulle kunna stämma på vem som helst. Om jag skulle ta och läsa ett annat stjärnteckens horoskop så skulle jag säkert hitta något som passar in precis lika bra. Väntar med spänning på vad som händer om ett dygn! Tycker verkligen att det skulle kunna svänga nu. Det är så tungt att ständigt vara ett emotionellt nervvrak. Det tar tid..men jag kommer tillbaka, starkare än tidigare!

För att citera den kloka vännen Emilia "forgive others not because they deserve forgiveness but because you deserve peace!"

Nu är det slut på tröstätande och latande. Dags att försöka ta tag i livet!

Ps. detta är ett inställt inlägg. Bloggar ej på arbetstid.

1 kommentar: