fredag 5 april 2013

Träning

När det gäller att träna så är jag verkligen inte den som har den bästa plin på mig själv. Jag har mottot: vill ja träna så tränar jag, har jag ingen lust så skiter jag helt i det. Smart eller inte tja, knappast. Det vet jag i alla fall att är jag inte motiverad så blir det inte något av träningen heller, så hellre skippar jag en dag eller två och kommer igen en ny dag, än att jag känner mig tvingad att dra mig till gymmet. Denna vecka har jag i alla fall kört hårt och gått till gymmet varje dag. Nöjd?! Absolut! Nu kommer helgen och jag tänker ta det lugnt gällande träningen. På måndag kör vi igen! Får se då när jag går tillbaka på jobb hur stor orken är kvällstid. Nästa vecka är det ju dessutom meningen att jag skall ta min gratis vecka på Lady Line centrum! :) Så om det är nån som vill joina en novis när det gäller ett sånt gym så hojta till!!

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar